Omlægning Østeralle og Godthåbsvej m.fl.

Status løst?:

Ja

Omlægning Østeralle, Godthåbsvej og omkringliggende gader

 

Fredag den 10. oktober flytter vi hovedsignalet fra Østeralle til Godthåbsvej, og det giver jer desværre lidt driftsforstyrrelser. Arbejdet foretages i relation til hele gravearbejdet i området.

Hvad betyder det for jer?

Internet og Tv vil være afbrudt i perioden.

Forventet tidsrum:

Fra fredag morgen kl. 08:00 frem til kl. 12:00 (anslået tidsrum)


 

Vi beklager de gener det giver jer

 

Meget stor omlægning onsdag – SMS til berørte er udsendt

Status løst?:

Ja

Stor fiberomlægning onsdag fra kl. 08:00

 

Onsdag 8/10 udføres en stor omlægning i vores fiber forsyningsnet. Det berører en del medlemmer i området langs Sdr. Ringvej og omkringliggende veje.
Rosenvej, Søndermarksvej, Farvervej, Gl. Ålborgvej m.fl. er også omfattet af omlægningen.

Hvad betyder det for jer?

Internet og Tv vil være afbrudt i perioden. For nogen vil afbrydelsen vare hele dagen, hvorimod andre vi være klar sidst på formiddagen.

Kommer din router ikke online igen efter omlægningen, må du gerne slukke og tænde igen for din router.

Der er tirsdag sendt SMS ud til alle vi har mobilnummer på.

 


 

Vi beklager meget de gener det giver jer

 

Afbrydelser efter lyn, der gav et stort spændingsfald

Status løst?:

Ja

Onsdag 10/9 2025

Onsdag aften havde vi desværre en afbrydelse på ca. 20 minutter, hvor både Internet og Tv var ude af drift i perioden 20:30 til 20:50.

Vi konstaterede et stort lyn, hvor der efterfølgende var et stort spændingsfald i elnettet. Spændingsfaldet forårsagede tilsyneladende en genstart af udstyret hos vores leverandør.

Alle er tilsyneladende kørende igen, og er det ikke tilfældet, kan du slukke og tænde din router, hvorefter den er online igen.


Vi beklager naturligvis afbrydelsen

Stor system opgradering natten til tirsdag

Status løst?:

Ja

Systemopgradering natten til tirsdag den 24. juni

 

Natten til tirsdag den 24. juni, gennemfører vi en større systemopgradering i vores hovedstation, og på vores 56 fibernoder rundt i byen.


 

Hvad betyder det for Jer?
  • Fra ca. kl. 01:00 frem til ca. kl. 05:00, vil Internet og Tv i perioder, være delvist eller helt ude af drift.
  • Vær opmærksom på, at signalerne kan komme og gå i hele perioden. Årsagen er, at der er flere sammenhængende moduler, der skal opgraderes i rigtig rækkefølge.
  • Det er et langt 4 timers servicevindue, men vi håber og forventer ikke, at det varer alle 4 timer.
  • Hvis jeres router ikke kommer online igen, kan/skal I afbryde strømmen til routeren i ca. 10 sekunder, og når den igen tændes, vil den efter ca. 10 minutter, være online igen.

 


 

Vi beklager de gener det medfører.

 

YouSee har p.t. fejl på Tv boksen og App

Status løst?:

Ja

YouSee skriver følgende på driftsinformationen

Problemer med at se optagelser

En fejl gør at nogle kunder kan opleve at de ikke kan se deres optagelser via deres tv-boks, vores apps og via vores hjemmeside. Vi arbejder på højtryk for at få fejlen rettet

Fejl på fastnet-telefoner hos Evercall

Status løst?:

Ja

TDC har problemer med en Gateway, hvilket gør at opkald fra andre selskaber end Evercall ikke kommer igennem til fastnet-numre der ligger hos Evercall.

Teknikere er på opgaven, og det forventes at være løst inden kl. 13.00 idag